آخرین اخبار
مدرس سواد رسانه:

فضای مجازی عامل ۶۰ درصد طلاق‌ها است

مدرس سواد رسانه گفت: حدود ۶۰ درصد طلاق‌های کشور ناشی از فضای مجازی و به دلیل خیانت است.
اشتراک گذاری
09 دی 1402
64 بازدید
کد مطلب : 6708

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ زهره اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «تیتر یک» گفت: حدود ۶۰ درصد طلاق‌های کشور ناشی از فضای مجازی و به دلیل خیانت است.

مدرس سواد رسانه ادامه داد: فضای ولنگار مجازی باعث شده که زوجین برای پر کردن خلأهای خود به این فضا روی بیاورند و گاهی درگیر یک رابطه‌ای می‌شوند که انتهای آن خیانت است.

وی افزود: فضای مجازی روحیه فردگرایی را بین زوجین افزایش داده و این روحیه برای بنیان خانواده مخرب است، زیرا محیط خانه باید جایگاهی برای صحبت، تبادل نظر، ابراز عشق و احساسات باشد اما زوجین با تأسی از این روحیه (فردگرایی) کمتر با همدیگر صحبت می‌کنند و هر روز فاصله بین آن‌ها بیشتر می‌شود و این دقیقاً هدف دشمن است.

اسدی تصریح کرد: دشمن تمام توان و ظرفیت خود را به صحنه آورده تا بنیان خانواده را در کشور ما هدف قرار دهد، زیرا غرب از نداشتن نهاد خانواده متحمل ضرر‌های بیشماری شده است و آمار بالای کودکان بدون مادر و پدر مهر تأییدی بر این ادعاست.

وی گفت: خانواده بهترین مکان برای ابراز احساسات است، زیرا بانوان در غرب به دلیل نداشتن بنیان خانواده درگیر عشق‌های دروغین شدند و باعث شده محیط امنی برای ابراز عشق خود پیدا نکنند و در آخر افسردگی و انواع بیماری‌های روانی به سراغ آن‌ها بیاید.

این کارشناس ادامه داد: فضای مجازی، زندگی حقیقی را تحت تأثیر قرار داده و اگر مدیریت شده و با سواد رسانه در این فضا زیست نکنیم، درگیر آسیب‌های آن می‌شویم و برخی از زوجین به دلیل عدم داشتن دانش رسانه و مدیریت زمان، زندگی خود را به دلیل زیست مجازی از دست می‌دهند.

اسدی در خاتمه خاطرنشان کرد: خانواده مؤلفه قدرت نظام است و بانوان پرچم‌دار این نهاد ارزشی در کشور هستند، بنابراین نباید اجازه دهیم که زیست مجازی بر پیکره این نهاد ارزشمند ضربه بزند، زیرا تمام هدف دشمن انحراف زن مسلمان ایرانی و ضربه زدن به بنیان خانواده است.

الهه ملاحسینی _ تیتر یک

انتهای خبر/

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *