آخرین اخبار
رئیس بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

عدالت‌خواهی، یکی از رسالت‌های دانشجویان است

رئیس بسیج دانشجوئی البرز گفت: هدف از برپایی خیمه الاقصی، دانشجویان استان صدایی برای مظلومیت مردم فلسطین باشند زیرا یکی از رسالت‌های جامعه دانشجویی عدالت خواهی و دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم است.
اشتراک گذاری
12 آبان 1402
86 بازدید
کد مطلب : 1519

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مصطفی ترابی در خصوص خیمه الاقصی در گفتگو با «البرزخاتون» گفت: مجموعه‌ای که دایر است به عنوان خیمه الاقصی از طرف جامعه دانشجویان استان البرز بر پا شده است.

رئیس بسیج دانشجویی استان البرز ادامه داد: هدف از برپایی این خیمه این بود که با توجه به شرایط اخیر در کشور فلسطین و سرزمین‌های اشغالی وحشی‌گری که رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه از خود به خرج داده است، دانشجویان استان تصمیم گرفتند برای اینکه صدایی باشند از این مظلومیت علی‌رغم بایکوت خبری و رسانه‌ای که جریان رسانه استکبار در سطح جهان داشته، این فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در سطح شهر طنین‌انداز کنند که یکی از رسالت‌های جامعه دانشجویی عدالت خواهی و دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم است.

وی افزود: در راستای این آرمان دانشجویی، دانشجویان عزیز ما تصمیم گرفتند که این خیمه را بر پا کنند که از ۹ آبان آغاز شده و تا ۱۲ آبان که در انتهای روز بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در محل کرج چهار راه طالقانی ادامه خواهد داشت.

ترابی تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن اصلی ما شیطان بزرگ یعنی آمریکا است و همه دشمنی‌ها و خباثت‎‌ها زیر سر استکبار است.

این مسئول گفت: در یوم الله ۱۳ آبان هم‌ایشان فرمودند که شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست و یک خط مشی برای جمهوری اسلامی است که این موضوع را در عموم مردم ایران می‌بینیم، این روحیه استکبارستیزی و مقابله با استکبار و مخصوصأ قله این استکبار، شیطان اعظم آمریکای جنایت کار را می‌بینیم و همان‌طور که رهبری فرمودند که طبق اطلاعاتی که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی دارند در حال حاضر این اوضاعی که در غزه حاکم است توسط مجموعه سنت کام و به فرماندهی آمریکا در حال انجام است.

وی ادامه داد: قطعاً در محل این خیمه‌ها یکی از موضوعاتی که به آن پرداخته می‌شود کلیپ‌ها و موضوعات مرتبط برای پاسخگویی به شبهات و خود شبهه‌ها است و همچنین گفتگو با مردم در این خیمه یکی از اهداف بحث تبیین و روشنگری در خصوص دشمنی آمریکا و اسرائیل و نظام سلطه به جریان حق و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم است.

ترابی افزود: در آخر از همه دانشجویان عزیز و بسیج دانشجویی، مجموعه کادر بسیج دانشجویی که زحمات زیادی را به دوش کشیدند و بانی برگزاری‌ایم مجموعه شدند، تشکر می‌کنم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به‌امید خداوند دانشجویان در ایجاد یک حرکت عمومی در سطح شهر و شهرستان و استان بتوانند پیشگام باشند و این رسالت دانشجویی که یکی از آرمان‌های آن عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم است را به نحو احسنت به اجرا بگذارند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *