آخرین اخبار
نماینده مردم محله اسلام‌آباد کرج مطرح کرد:

پیاده‌سازی الگوی محله اسلامی در اسلام‌آباد

نماینده مردم محله اسلام‌آباد کرج گفت: خوشبختانه ما توانستیم در محله اسلام‌آباد، الگوی موفق محله اسلامی را طراحی و پیاده کنیم.
اشتراک گذاری
15 دی 1402
74 بازدید
کد مطلب : 7145

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ شهناز جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: اسلام آباد یکی از مناطق کم برخوردار استان البرز است اما به همت و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های بسیجی و انقلابی و کمک خیرین تا حدودی توانستیم اقداماتی را در راستای کاهش فاصله طبقاتی بین مردم انجام دهیم.

نماینده مردم محله اسلام‌آباد کرج ادامه داد: تأسیس کارگاه قالیبافی، گلیم‌بافی، کتابخانه، اتاق عقد رایگان و کارگاه خیاطی چند نمونه از این اقدامات است.

وی افزود: خوشبختانه ما توانستیم در محله اسلام آباد، الگوی موفق محله اسلامی را طراحی و پیاده کنیم.

جعفری تصریح کرد: به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س) استاندار البرز از محله اسلام آباد و اقداماتی که با همت بسج و خود مردم در محله ایجاد شده، بازدید کردند.

این مسئول گفت: در محله ما اگر مشکلی برای یکی از اهالی محل اتفاق بیفتد همه مردم برای حل مشکل به صحنه آمده تا مشکل هم محلی خود را حل کنند.

وی ادامه داد: استاندار البرز قول‌هایی هم به ما دادند که‌امیدواریم بتوانیم با اجرایی شدن آن در این منطقه بتوانیم برای رفاه مردم اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام دهیم.

جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: اشتغالزایی بانوان به صورت ویژه و برجسته در این منطقه انجام شده و این دستاورد بزرگی است زیرا برخی از مردم این منطقه شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و بیشتر آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

 
انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *