آخرین اخبار

پاییز زمستون امسال، ست این رنگ ها مٌده

ست رنگ لباس مردانه یا زنانه، تفاوتی ندارد و مهم انتخاب درست رنگ برای لباسی است که در فصل های مختلف می پوشید.
اشتراک گذاری
14 آذر 1402
63 بازدید
کد مطلب : 4605

گروه بانو چه خبر«البرز خاتون»؛ فصل پاییز همیشه یکی از بهترین فصول سال برای پوشیدن لباس‌های شیک و جذاب است.رنگ‌های پاییزی همیشه شامل طیف گسترده‌ای از رنگ های خنثی و رنگ های غیرخنثی هستند. استفاده از این رنگ‌ها در لباس‌های پاییزی می‌تواند به شما کمک کند که به راحتی با فصل پاییز سازگار شوید و شیک باشید. آبی نفتی از جذابترین رنگ های پاییز و بسیار شیک و پرکاربرد برای هر سلیقه و استایلی است، این رنگ هیچ وقت از مد نمی رود و شما می توانید آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید و استایلی شیک را رقم بزنید. در این مطلب به معرفی ترکیب رنگ های متناسب با رنگ آبی نفتی می پردازیم تا پاییز امسال خوشتیپ تر از همیشه دیده شوید.

ست رنگ لباس

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و طوسی

طوسی از رنگ های خنثی و بسیار شیک برای تمام فصول به خصوص پاییز است. این رنگ را می توانید به راحتی با آبی نفتی ست کنید تا استایلتان به خود حالتی شیک و اشرافی بگیرد.

استایل پاییزی

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و آجری

رنگ آجری یکی از بهترین رنگ ها در پالت رنگ های استایل پاییزی است که ترکیب آن با رنگ آبی بی نظیر است. طراحان مد و فشن در فصل پاییزبه رنگ آجری بیش از دیگر رنگ ها اهمیت می دهند زیرا رنگ آجری در دسته رنگ های گرم قرار داشته و باعث جذابیت بیشتر استایل شما می شود.

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و کرم

رنگ کرم در بین استایل های پاییزی جایگاه ویژه ای دارد و بسیار شیک و پرطرفداراست که همیشه در تمامی ترندها از آن استفاده شده است. این رنگ با ترکیب رنگ آبی نفتی می تواند در سبک و استایل پاییزی نماد مدرن بودن، شیکی و استایل لاکچری باشد.

ترکیب رنگی

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و سبز

رنگ سبز از رنگ های پُرتکرار در مدهای پاییز است و ترکیب آن با آبی نفتی بی نظیر است و یادآور سرزندگی و نشاط می باشد. شما می توانید این رنگ را در استایلتان بگنجانید و استایلی متفاوت را برای خودتان بسازید.

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و آلبالویی

رنگ های آلبالویی و شرابی، گزینه مناسبی برای فصل هزار رنگ پاییز به شمار می روند.در این فصل، می توانید رنگ آلبالویی را با آبی نفتی ست نمایید و بسیار شیک و زیبا به نظر برسید.

ترکیب رنگی پاییز

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و زیتونی

زیتونی از رنگ های پاییزی نیمه خنثی است و ظاهری قدرتمند را به شما می ‌بخشد. هنگام سِت کردن این رنگ با دیگر لباس ها، دستتان برای انتخاب رنگ ها بسیار باز است اما بهتر است زیتونی را با آبی نفتی ترکیب نمایید و استایل شما لوکس به نظر برسد.

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و استخونی

رنگ های روشنی مانند استخوانی و شیری بسیار انتخاب هوشمندانه ای برای پاییز هستند. لباس آبی نفتی خود را با رنگ استخوانی ست نمایید تا بسیار مد روز و شیک به نظر برسید. شما می توانید بوت و کیف خود را استخوانی انتخاب کنید.

پالتو

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و مشکی

مشکی از رنگ هایی است که نه تنها در پاییز، بلکه همراه همیشگی تمام فصل هاست، این رنگ خنثی و شیک هیچ وقت از مُد نمی افتد و با ترکیب با رنگ آبی نفتی برای انواع استایل ها مناسب است، همچنین می توانید آن را با انواع رنگ ها سِت کنید.

ترکیب رنگ لباس آبی نفتی و سفید

بسیاری از افراد در پاییز عاشق پوشیدن لباس های رنگ سفید هستند، شما می توانید این رنگ را با سایر رنگ های دلخواه خود ست کنید و استایل جذابی را برای خود ایجاد کنید. پیشنهاد می کنیم که لباس های سفید خود را با رنگ پاییزی آبی نفتی ست کنید تا استایلی زیبا و پاییزی داشته باشید.

منبع: نمناک

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *