آخرین اخبار
معاون سیاسی استاندار البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

نوجوانان راه شهید فهمیده را ادامه دهند

معاون سیاسی استاندار البرز به رسالت نوجوانان در عصر کنونی اشاره کرد و گفت:‌ نوجوانان راه شهید فهمیده را ادامه دهند و از کشور خود دفاع کنند تا مقتدرتر باشیم.
اشتراک گذاری
10 آبان 1402
53 بازدید
کد مطلب : 1225

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مرتضی ولی‌پوری در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه ۱۳ آبان را گرامی می‌داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز افزود: بخش عظیمی از دانش‌آموزان کشور در دوران دفاع مقدس در چنین ایامی به درجه رفیع شهادت نائل گشتند، ما نیز این ایام را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: کنگره ملی شهید محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز نیز به همین مناسبت برگزار شد که ما بایستی همیشه یاد و خاطره این شهدا را گرامی داریم و حضور دانش‌آموزان در این مراسم نیز چشم‌گیر بود.

این مسئول تصریح کرد: کاری که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد به دور از‌ شأن و منزلت انسانی است، این رژیم قسی‌القلبِ کودک‌کش نشان داد، رحمی ندارد و دست به نسل کشی زد و این اقدامات بسیار ناجوان‌مردانه را در حق مردم غزه انجام داد.

وی گفت: منشأ این جنایات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی این بود که حریف رزمندگان اسلام مخصوصاً حماس نشدند، منتها انتقام خود را از مردم غزه مخصوصاً قشر جوان و کودک که همه شاهد بودند که چطور به دست این دژخیمان به درجه رفیع شهادت رسیدند، گرفت.

ولی‌پوری در خاتمه به رسالت نوجوانان در عصر کنونی اشاره و خاطرنشان کرد:‌ نوجوانان راه شهید فهمیده را ادامه دهند و از کشور خود دفاع کنند تا مقتدرتر باشیم.

الهه ملاحسینی – البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *