آخرین اخبار
معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

نقش بی‌نظیر بانوان در موضوعات فرهنگیِ بسیج

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه البرز گفت: نقش بانوان پایگاه‌های بسیج در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و کمک‌های مؤمنانه و کار‌های تربیتی بی‌نظیر است.
اشتراک گذاری
05 آذر 1402
85 بازدید
کد مطلب : 3806

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ داوود پاشایی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: هفته بسیج را به بسیجیان، کسانی که در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی یعنی پایگاه‌های مقاومت در حال فعالیت هستند، تبریک می‌گویم.

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام حسن (ع) استان البرز ادامه داد: هفته بسیج زمانِ ظهور و تجلی فعالیت‌های بسیج است، به طوری که در هفته بسیج فعالیت‌هایی که در محلات صورت می‌گیرد را می‌توان به نمایش گذاشت.

وی افزود: بسیج قشری نیست که تک‌بعدی باشد، بنابراین در عرصه نظامی، فرهنگی، امنیتی، ورزشی، علمی، اجتماعی، سازندگی و تمامی ابعاد فعالیت می‌کند و در تمامی سال‌های بعد از انقلاب نیز موفق بوده و کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

پاشایی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، این جمعیت نهاد مردمی که مِثلش در هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود و این ظرفیت را خدای متعال به ما عطا کرده است و هیچ‌کدام از سازمان‌ها و نهاد‌های حتی استان و کشور هم این ظرفیت بسیج را ندارند.

این مسئول گفت: امروز ما شاهد بخش کوچکی از پایگاه اسوه استان البرز هستیم که گوشه‌ای از دریای فعالیت‌هایی که این نهاد انجام می‌دهد را می‌بینیم.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اسوه استان البرز آمدند و دور هم جمع شدند و در مصلای بزرگ کرج غرفه برگزار کردند و فعالیت‌های خود را به نمایش گذاشتند که امیدواریم بتوانند فعالیت‌های خود را به خوبی ارائه دهند.

پاشایی افزود: به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند کار‌های خود را به نحو شایسته به مردم اطلاع‌رسانی کنید، این یکی از نکاتی است که بسیج باید به آن بپردازد.

معاونت بسیج محلات تأکید کرد: نقش زنان قطعاً یکی از نقش‌هایی است که ما در بسیج داریم و بدون اغراق، اگر حوزه‌های خواهران و بانوان بسیجی نباشند مخصوصاً در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، ما در گزارش دادن به رده‌های بالاتر لنگ می‌مانیم و اکثر گزارشات فرهنگی و اجتماعی را از دل پایگاه‌های بانوان تهیه می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان پایگاه‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و کمک‌های مؤمنانه و کار‌های تربیتی بسیار دقیق هستند و بنده بدون اغراق می‌گویم که فعالیت این عزیزان یک سر و گردن از بقیه اقشار بالاتر است.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *