آخرین اخبار

مهسا طهماسبی در پشت صحنه ناتو

مهسا طهماسبی با انتشار عکس جدید از پشت صحنه فیلم ناتو که چند بازیگر مطرح و چهره سرشناس در آن حضور داشتند طرفدارانش را حیرت‌زده کرد.
اشتراک گذاری
04 دی 1402
55 بازدید
کد مطلب : 6277

گروه بانو چه خبر«البرز خاتون»؛ فصل دوم رئالیتی شو ناتو به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صفی یاری به تازگی با بازیگران جدید در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. مهسا طهماسبی شرکت کننده دومین فصل از رئالیتی شوی جذاب و پر مخاطب ناتو در صفحه مجازی خود عکسی از پشت صحنه برنامه ناتو با جمعی از بازیگران منتشر نمود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این بخش تصویر وایرال شده مهسا طهماسبی و جمعی از بازیگران ناتو را مشاهده می کنید.

مهسا طهماسبی صفحه مجازی خود را با قرار دادن سلفی جذابی از خود و دوستانش در پشت صحنه ناتو به روز کرد، در این عکس هلیا امامی، حسین مهری،محمدرضا علیمردانی، علی صبوری، ایمان صفا حضور دارند.

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی و بازیگران برنامه ناتو در پشت صحنه

مختصر بیوگرافی مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۹ آبان ۱۳۷۲ در کرج است. او برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون می باشد که فرهاد آئیش شوهر عمه معروف ایشان هستند. بازیگر سریال دیوار به دیوار در ۱۹ دی ۱۳۹۹ در ۲۷ سالگی خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در ۱ تیر ۱۴۰۰ مراسم عروسی خود را برگزار نمود، او یک دختر به نام لئا سرچمی دارد که متولد شهریور ۱۴۰۱ می باشد.

مهسا طهماسبی با فیلم ماه در جنگل سیامک شقایقی جلوی دوربین رفت و با سریال دیواربه دیوار به کارگردانی سامان مقدم در کنار شوهرعمه اش وارد قاب تلویزیون شد و تا کنون در آثاری چون دیوار به دیوار، کامیون، برف بی صدا می بارد، ماه در جنگل، دوئت، قانون مرفی، انفرادی و… نقش آفرینی نموده است.

منبع: نمناک

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *