آخرین اخبار
رئیس دانشگاه ایران فریمکو در گفتگو با «البرزخاتون»:

مطالبه‌گری دانشجویان باعث پیشرفت کشور می‌شود

رئیس دانشگاه ایران فریمکو گفت: مسئولین می‌توانند از این مطالبه‌گری دانشجویان در جهت توسعه و آبادانی کشور در عرصه‌های مختلف بهره بگیرند.
اشتراک گذاری
16 آذر 1402
43 بازدید
کد مطلب : 4806

علی‌عمران روزبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرز «البرزخاتون» گفت: همان طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند دانشجویان افسران جنگ نرم در جامعه هستند و در روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه پیش قدم هستند بنابراین دانشگاه‌ها و دانشجویان اگر خاموش نباشند و در ارتباط با آگاهی‌سازی و روشنی‌بخشی و روشنگری مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعال باشند، مسئولین می‌توانند از این مطالبه‌گری دانشجویان در جهت توسعه و آبادانی کشور در عرصه‌های مختلف بهره بگیرند.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی ایران فریمکو ادامه داد: دانشگاه‌ها مهد توسعه علم هستند و دانشجویان می‌توانند در توسعه علم و آگاهی‌بخشی در این زمینه همه کشور را متأثر کنند، حتی افکار دانشجویان در این زمینه‌ها می‌تواند جهانی شود و تأثیرات زیادی را بگذارد.

وی افزود: دانشجویان در عرصه‎‌های مختلف به ویژه در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که از سوی بنیان‌گذار انقلاب امام خمینی (ره) نام‌گذاری شد، تأثیر بسیار زیادی در جامعه گذاشتند و استکبار جهانی را زیر پا له کردند.

روزبان تصریح کرد:‌ امیدواریم که همه دانشجویان در عرصه علم و روشنگری به وظیفه اصلی خود بپردازند و مردم و انقلاب را یاری دهند.

رئیس دانشگاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در جهاد تبیین اگر دانشجویان فعال باشند، می‌توانند اصول انقلاب و آگاهی‌سازی اهداف انقلاب در جامعه و نسل کنونی مؤثر و تأثیرگذار باشند، بنابراین باید از گذشته درس بگیرند و اطلاعات گذشته را به خوبی و بدون خدشه جذب کنند و با اصول انقلاب و بدون انحراف به آیندگان انتقال و ارائه دهند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ویژگی بارز دانشجو این است که در هیچ شرایطی نمی‌تواند جایگاه خود را با هیچ چیز دیگری عوض کند. دانشجویان اگر این فرصت را مغتنم بشمارند و از این فرصتی که در اختیارشان است، استفاده کنند می‌توانند به خوبی رشد کنند و باعث توسعه جامعه و کشور شوند و برای ایران افتخارآفرینی کنند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *