آخرین اخبار

لیگ برتر هندبال نوجوانان دختر کشور در البرز آغاز شد

رئیس هیات هندبال استان البرز گفت: نخستین دوره لیگ برتر هندبال نوجوانان دختر کشور با عنوان «لیگ آیندگان» از امروز سه شنبه در خانه تخصصی هندبال کرج آغاز شد.
اشتراک گذاری
16 آبان 1402
154 بازدید
کد مطلب : 1774

گروه باو چه خبر «البرزخاتون»؛ «مرتضی خادمی» در افزود: فدراسیون هندبال کشور در سال جاری نخستین دوره لیگ برتر هندبال نوجوانان دختر را برنامه ریزی کرد که این مسابقات به صورت رفت و برگشت و گروه بندی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تیم شهدای رزکان استان البرز در قالب گروه A با تیم های سپاهان اصفهان، اساطیر شرق مشهد و سنندج هم گروه شد.

خادمی با بیان اینکه دور رفت این مسابقات ۲ هفته پیش در شهر مشهد برگزار شد، گفت: دور برگشت این رقابت ها نیز به میزبانی البرز برگزار می شود که تا روز جمعه ۱۹ آبان ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در این رقابت ها تیم ها به صورت دوره ای با هم مسابقه می دهند که در نهایت ۲ تیم برای دور بعدی صعود می کنند.

رییس هیات هندبال استان البرز در خصوص تیم رعد پدافند البرز به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته یک کشوری، اظهار کرد: این تیم نیز در گروه A مسابقات به عنوان سرگروه با پنج تیم دسته یک هم گروه شده است.

وی گفت: این مسابقات به میزبانی سنندج برگزار می شود که در لیگ یک بزرگسالان نماینده البرز است. این تیم را برای قهرمانی بسته ایم و امیدواریم با قهرمانی رعد پدافند البرز در این مسابقات، این تیم به لیگ برتر بازگردد و نتایج خوبی را کسب کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *