آخرین اخبار
کارآفرین البرزی:

صنایع دستی اقوام مختلف در البرز تولید می‌شود

کارآفرین البرزی گفت: استان البرز به دلیل تنوع اقوام، صنایع دستی سراسر کشور را دارا است.
اشتراک گذاری
18 دی 1402
52 بازدید
کد مطلب : 7459

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ سحر ولدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: استان البرز به دلیل تنوع اقوام، صنایع دستی سراسر کشور را دارا است.

کارآفرین البرزی ادامه داد: صنایع دستی اقوام توسط هنرمندان استان تولید می‌شود و این یک ظرفیت بی‌بدیل است.

وی افزود: من ۵ سالی است که همسرم را به دلیل سرطان از دست داده‌ام و دو فرزند دارم.

ولدی تصریح کرد: از کودکی علاقه‌مند به تولید و خلق زیورآلات بودم و از همان دوران دانش‌آموزی به این کار مشغول بودم و در دوران دانشجویی نیز محصولاتم را بین دوستان دانشجو می‌فروختم.

این کارآفرین تصریح کرد: وقتی با همسرم ازدواج کردم در کنار خانه‌داری به این کار مشغول بودم و در فضای مجازی فروش داشتم.

وی گفت: پس از فوت همسرم باید مخارج زندگی خودم و دو فرزندم را تأمین می‌کردم و این کار را به صورت جدی پیگیر بودم.

ولدی ادامه داد: برای گسترش کار باید آموزش‌های متنوعی می‌دیدم، بنابراین یک سالی طول کشید تا توانستم برای رقابت در بازار آماده شوم.

این کارآفرین افزود: امروز بانوان بسیاری در کنار خانه‌داری به مشاغل خانگی روی آورده‌اند و من نیز توانستم با یکی از دوستانم کارگاهی راه‌اندازی کنم و امروز محصولات صنایع دستی و زیورآلات ما به سراسر کشور و دنیا ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: بستر فروش ما فضای مجازی است و یک ادمین به صورت تخصصی روی صفحه ما کار می‌کند و خوشبختانه توانستیم به ثبات خوبی برسم.

ولدی تأکید کرد: در عصر کنونی استقبال مردم از زیورآلات افزایش یافته و من با آموزش‌هایی که دیدم، می‌توانم در سبک‌ها و طرح‌های مختلف محصولاتم را تولید کنم.

این کارآفرین ادامه داد: کسب‌وکار‌های خانگی بسیار زودبازده هستند و می‌توان بدون سرمایه و فقط با تخصص این مشاغل را راه‌اندازی کرد و به سود رساند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حمایت مهمترین دغدغه بانوان سرپرست خانوار است، زیرا بار مسئولیت یک خانواده را به دوش می‌کشند و برای تأمین مخارج زندگی مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *