آخرین اخبار
فرمانده سپاه فردیس در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

رقابت ۶٠ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتالِ فردیس

فرمانده سپاه فردیس گفت: ۶٠ تیم در ۴۸ ساعت در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان فردیس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
اشتراک گذاری
10 آبان 1402
94 بازدید
کد مطلب : 1266

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سرهنگ جعفر فلاح‌نژاد در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی خدمت تمامی نوجوانان کشور گفت: از ۲ هفته گذشته ثبت‌نام رویداد تولید محتوای دیجیتالِ بسیج شهرستان فردیس آغاز شد و ۶٠ تیم در این رویداد شرکت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس ادامه داد: استقبال تا لحظات انتهایی ادامه داشت و ما به دلیل داشتن ظرفیت محدود فضای رویداد، روز گذشته درگاه ثبت نام را بستیم.

وی افزود: میزان استقبال از رویداد بی‌نظیر بود و ما در مدت محدود توانستیم ۶٠ تیم را در رویداد برای یک رقابت کنار هم جمع کنیم.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: این ۶٠ تیم، ۴۸ ساعت را در یک فضای علمی که پژوهشگاه مواد انرژی است را سپری می‌کنند و در حوزه فعالیت رسانه و دیجیتالی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فرمانده سپاه فردیس گفت: شرکت‌کنندگان بعد از گذشت این ۴۸ ساعت تولیدات خود را به داوران ارائه می‌دهند و بعد از داوری از منتخبین در روز ۱۳ آبان بعد از راهپیمایی تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیطنت‌های رژیم کودک‌کش، جعلی و پوشالی صهیونیستی در این چند هفته اخیر انجام داده و اجتماعاتی که در شهر‌ها، استان‌ها و حتی خارج از کشور اتفاق افتاده، لازم است که یک مراسم پرشور با حضور اکثریت دانش‌آموزان و فعالین حوزه تعلیم و تربیت کشور انجام شود و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و به خصوص صهیونیست‌ها باشد که در این ایام جنایت می‌کنند.

فلاح‌نژاد افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت جوانان و نوجوانان به عنوان کادر آینده انقلاب را مشخص کردند و ما باید در راستای کادرسازی و تربیت نیرو‌های هم‌تراز انقلاب از همین جوانان و نوجوانانی که در حال حاضر در عرصه تعلیم و تربیت کشور هستند، استفاده کنیم.

وی در خاتمه به رسالت نوجوانان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های تربیتی و آموزش‌هایی که در مدارس انجام می‌شود‌امیدواریم دانش‌آموزان در تمام عرصه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرین باشند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *