آخرین اخبار
فرمانده سپاه غرب کرج در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

رقابت ۴۶ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال غرب کرج

فرمانده سپاه غرب کرج گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج غرب کرج ۴۶ تیم با حضور۱۳۰ نفر در دانشگاه خوارزمی کرج در حال رقابت با یکدیگر هستند.
اشتراک گذاری
03 آذر 1402
20 بازدید
کد مطلب : 3723

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ سید محمدعلی حاجی محمدی در گفتگو با «البرزخاتون» گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال در فضای مجازی برای اولین بار در غرب شهرستان کرج در حال انجام و برگزاری است.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج ادامه داد: مهمترین هدف رویداد، شناسایی و کشف استعداد‌هایی که در این فضا کار می‌کنند،است تا بتوانیم با هم‌افزایی در بین کسانی که در این فضا فعالیت می‌کنند و تولیدات دارند، ایجاد کنیم و تبادل تجربیات صورت گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این رویداد معرفی نفرات برتر است و یکی از مهمترین این اهداف، کار آموزشی،کارگاهی و انتقال تجربه فعالان مختلف در فضای مجازی است که در بحث تولید محتوا لازم است که این افراد شناخته و به آن‌ها آموزش داده شود که در آینده کار‌های موفق ارائه دهند.

حاجی محمدی تصریح کرد: در این رویداد ۴۶ تیم با حضور۱۳۰ نفر در دانشگاه خوارزمی کرج در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمانید که اگر من امروز رهبر انقلاب نیودم، حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم و در جای دیگر نیز‌ ایشان فرمودند؛ فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است، بنابراین فضای مجازی همانند یک شمشیر دو لبه است یک بعد آن خطرناک و بعد دیگر می‌تواند فرصت‌های خوبی را به وجود بیاورد.

این فرمانده ادامه داد: این گونه رویداد‌ها که هم‌افزایی، انتقال تجربه و کار کارگاهی را در خود دارا هستند، به وجه مثبت فضای مجازی کمک شایانی می‌کنند که فعالان در فضای مجازی را به طرف تحقیق و پژوهش، کار و فکر کردن سوق می‌دهد و از تقلید و کپی کردن دور می‌کند که بتوانند خودشان دست به تولید بزنند و به جای کنش‌های منفعلانه به اتفاقات بیرونی و حوادث و مسائلی که از طرف حریفان و دشمنان ما به وجود می‌آید، پیش دستانه پاسخگوی اتفاقات باشند.

حاجی محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در تلاش برای برگزاری این گونه رویداد‌ها هستیم و‌ امیدوار به حمایت از دستگاه‌های مسئول هستیم تنها ابلاغ این موضوع به دستگاه زیربط کافی نبوده و برای اجرای این‌گونه برنامه‌ها نیازمند به پشتیبانی هستیم، از فعالان فرهنگی و رده‌های بالاتر مسئولان درخواست یاری بیشتری داریم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *