آخرین اخبار
مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیاء البرز به شبهه انتخاباتی پاسخ داد:

رأی نمی‌دهم چون کشورم را دوست ندارم

بعضی‌ها در پاسخ به سئوال «چرا رأی نمی‌دهید»، می‌گویند:« چون کشورم را دوست ندارم.»
اشتراک گذاری
24 بهمن 1402
92 بازدید
کد مطلب : 10135

به گزارش گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ حسین‌ امیدیان در مورد این سئوال که چرا رأی نمی‌دهید، گفت: برخی در پاسخ به این سئوال من می‌گویند که چون کشورم را دوست ندارم، امکانات در کشور ضعیف و رفاه کم است.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیاء البرز ادامه داد: ما در پاسخ این افراد می‌گوییم که اگر رأی ندهیم این امکانات بیشتر می‌شود؟ قطعاً چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: اگر این تعدادی که رأی می‌دهند، به درستی رأی ندهند، امکان دارد وضعیت بدتر شود و اگر ما می‌خواهیم در این کشور زندگی کنیم و امکان رفتن از کشور را نیز نداشته باشیم، در این شرایط مجبور به سخت‌تر زندگی کردن هستیم‌.

امیدیان تصریح کرد: شاید کسی که رأی نمی‌دهد، عشقی به میهن ندارد که این انسان حق اعتراض هم ندارد، کشور به هر سمتی که برود، خوب یا بد باید با این اجبار کنار بیاید.

این مسئول گفت: وقتی نقش‌آفرینی در جای لازم انجام ندهیم، بعداً هم حق اعتراض نداریم. پس اگر کسی می‌گوید کشور را دوست ندارم به دو دلیلِ نبود امکانات رفاهی از نگاه آن فرد و نداشتن علاقه به کشور است.

وی ادامه داد: ما باید آزادی را معنا کنیم، آزادی اگر به معنای انتقاد است، که در کشور ما فراوان وجود دارد. در اغتشاشات سال گذشته ببینید که سلبریتی‌ها و جوانان چه کردند.

امیدیان افزود: عفو عمومی که انقلاب برای افرادی که اغتشاش کردند و خسارت مالی که این افراد به بار آوردند و کلی از افراد بسیج و پاسدار و پلیس را به شهادت رساندند. اگر آزادی به معنای بی‌قانونی است که این هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد.

این مسئول تأکید کرد: قوانین پوشش در دانشگاه‌های آمریکا را مطالعه کنید و ببینید دختران و پسران ما می‌توانند و حاضر هستند، قوانین پوشش در دانشگاه آمریکا را رعایت کنند؟

وی بیان کرد: آزادی به این معنا که من نظری داشته باشم و بتوانم به راحتی زندگی کنم در کشور وجود دارد. ما جمهوری اسلامی در چهارچوب اسلام هستیم، آیا واقعاً در مورد پوشش از ابتدای انقلاب ما اجباری داشته‌ایم؟ ما پوششی را معرفی کردیم، برای دیدن حجاب اجباری بروید در کشور‌های عربی و حاشیه خلیج فارس و گروه‌های منافقین همانند مریم رجوی که حتی تار مویی از زنان منافق هم دیده نمی‌شود. در خیلی از موضوعات دیگر هم آزادی بسیار است. در روزنامه‌های خودی می‌نویسند آزادی نیست، خوب اگر آزادی نیست چطور توانسته‌اید بنویسید: «آزادی نیست.»

امیدیان ادامه داد: به هر کسی در هر رده‌ای انتقاد می‌کنند، اما آزادی به معنای ولنگاری تا حدی عملی است و بعد از آن امکان‌پذیر نیست.

این مسئول افزود: در کشور‌هایی مثل آمریکا، فرانسه و انگلستان آزادی را ببینید؛ اگر آقایی بیش از دوبار برای خانمی مزاحمت حتی کلامی ایجاد کند، بار سوم پلیس با او برخورد خواهد کرد، در همین کشور‌ها پلیس با کسانی که مخالف قانون هستند، به شدت برخورد کرد و اقدام به زندانی و کور کردن آن‌ها کرد.

وی در پایان اظهار داشت: یک سطحی از آزادی را ما باید معنا کنیم و اگر هر کسی کاری بخواهد انجام دهد، جامعه از بین می‌رود و این موضوع به تعارض منافع می‌رسد، آزادی در چهار چوب قانون در ایران وجود دارد و صبر سیاسی ما در این کشور به شدت بالا و قابل اثبات است.

منبع: تیتر یک

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *