آخرین اخبار
پدر اولین شهید مدافع حرم البرز:

صحنه انتخابات را خالی نکنید

پدر اولین شهید مدافع حرم البرز گفت: ما باید در صحنه حضور داشته باشیم، زیرا انتخابات سرنوشت ما را تغییر می‌دهد.
اشتراک گذاری
03 اسفند 1402
74 بازدید
کد مطلب : 10678

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ یداالله کمالی‌دهقان گفت: شهدا پیرو راه انقلاب اسلامی‌ای هستند که حضرت امام (ره) بنیانگذار آن بودند.

پدر شهید محسن کمالی‌دهقان ادامه داد: شهدا دستور ولی فقیه را تا حد توان انجام دادند و در تمام صحنه‌ها حاضر شدند.

وی افزود: شهید محسن کمالی‌دهقان نیز جزو همین شهدایی بود که از شهدای زمان جنگ دفاع مقدس الگو گرفتند و وقتی متوجه خطر در کشور‌های اسلامی شدند و حرم ائمه را در خطر دیدند، طاقت نیاوردند و داوطلبانه راهی جنگ با داعش شدند و تا آخرین لحظه با داعش مقابله کردند.

کمالی‌دهقان تصریح کرد: از دوستان شهید شنیده شده است که وی افراد زیادی را آموزش داده و یکی از بنیانگذاران و همراهان سردار سلیمانی در نیرو‌های مقاومت منطقه بوده که داعش را در کشور‌های اسلامی سرنگون کردند.

وی گفت: شهید محسن کمالی علاوه بر فعالیت بسیجی، نظامی و فرهنگی این امتیاز را داشت که در انتخابات از طرف شورای نگهبان ناظر صندوق رأی بود.

پدر شهید ادامه داد: توصیه بنده مخصوصاً رأی‌اولی‌ها این است که در این انتخابات شرکت کنند. امام (ره) فرمودند: «هر چیز که دشمن را ناراحت می‌کند، همان موضوع را پیگیری کنید.» تبلیغاتی که صهیونیسم و غربی‌ها علیه انتخابات و کشور ما انجام می‌دهند، سعی در دلسرد کردن مردم در شرکت در انتخابات دارد، ما طبق فرمایش امام (ره) و مقام معظم رهبری باید عکس این موضوع را انجام دهیم.

کمالی‌دهقان افزود: دشمن ما شناخته شده است و تمام این جنایاتی که در حال حاضر در غزه رخ می‌دهد، حاضر به قطع این کشتار نیستند، حتی حاضر به برداشتن قدمی برای آتش‌بس نیستند و صد‌ها نفر را در روز به شهادت می‌رسانند، اما هیچ ابایی از دیدن زنان و کودکان معصوم و بی‌گناه که کشته و زخمی می‌شوند، ندارند، زیرا این‌ها تشنه به خون مسلمانان هستند. ما باید برای خوشحالی دوستان خود در دنیا و کسانی که حامی و طرفدار انقلاب ما هستند، تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اگر از انتخابات بی‌تفاوت گذر کنیم و انتخابات ضعیفی داشته باشیم، دشمنان از این موضوع سوء استفاده می‌کنند. ما باید در صحنه حضور داشته باشیم زیرا انتخابات سرنوشت ما را تغییر می‌دهد.

پدر شهید تأکید کرد: جوانان بررسی کنند که در گذشته چه شرایطی داشتیم و در حال حاضر در چه شرایطی هستیم و در بیشتر موضوعات منطقه رتبه اول را کسب کردیم و از نظر قدرت نظامی، پزشکی و… پیشرفت‌های زیادی داشتیم که همه و همه از برکت این انقلاب بوده است.

کمالی‌دهقان گفت: به دفعات با حضور مردم در صحنه نقشه دشمن از هم گسیخته و نقش بر آب شده و دشمنی خود را آشکار کرده است. این یک وظیفه شرعی بر گردن هر کدام از ما است و باید سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک عضو کوچک از جامعه و خانواده شهید توقع دارم که مردم در این انتخابات مثل گذشته مشارکت داشته باشند و دشمن را دل‎سرد کنند، ان‌اءالله با این کار، اجر معنوی و دنیایی که پیشرفت کشور است، و رضایت شهدا و رهبر عزیز را داشته باشند.

پدر شهید بیان کرد:‌ امیدوارم با یک مجلس قوی و یک دولت قو‌ی‌تر به یاری خدا بتوانیم آرزو‌های جوانان در راه پیشرفت کشور که شهدا پی‌ریزی این آرزو‌ها را با دستور و اطاعت از ولی فقیه انجام داده‌اند را محقق کنیم تا کشور ما الگویی برای مستضعفین و آزادی‌خواهان دنیا باشد.

کمالی‌دهقان افزود: انتخابات در هر کشوری سرنوشت‌ساز است، اگر انتخابات به درستی انجام شود و افرادی که از بطن جامعه آمده‌اند و دارای تخصص، تعهد و دلسوزی به مسائل کشور هستند، انتخاب شوند، آن کشور در مسیر تعالی گام خواهد داشت.

وی گفت: تمام دنیا چشم به انتخابات پیش روی ما دارند مخصوصاً کشور‌های مستضعف جهان که کشور ما پشتیبان آن‌ها بوده است، زیرا ایران قوی پیشرو در جهان اسلام بوده و خواهد بود.

پدر شهید در پایان اظهار داشت: در هیچ جای دنیا انتخابات به اندازه ایران آزاد نیست و در تمام جهان احزاب برای مردم انتخاب می‌کنند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم بدون هیچ فشار خارجی در تمام انتخابات حضور داشتند، شهدا نیز در حال نظاره ما و چشم انتظار حضور ما در این انتخابات هستند و هر کس به شهدا علاقه‌مند و الگو‌ی او سردار سلیمانی است باید در این انتخابات شرکت کند و مشت محکمی بر دهان بدخواهان داخلی و خارجی بزند.

منبع: تیتر یک

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *