آخرین اخبار
بانوی ورزشکار البرزی در گفتگو با «البرزخاتون»:

انسانیت از مدال طلا برایم ارزشمندتر بود

بانوی ورزشکار البرزی با اشاره به حس انسانیت، گفت: اعتقاداتم به من اجازه نداد که با حریف اسرائیلی مسابقه بدهم.
اشتراک گذاری
05 آذر 1402
72 بازدید
کد مطلب : 3803

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ بهاره‌امینی بانوی کاراته کای ایرانی که متولد ۷۱ و اهل استان البرز و شهر کرج است، شانس کسب مدال طلا در مسابقات جهانی توکرنومنت جهانی جوجیتسو را داشت، اما در دو بازی پیاپی راضی به حضور در میدان مسابقه با حریفان اسرائیلی نشد و عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: من وقتی از این مسابقات برگشتم در صفحات مجازی خیلی مورد انتقاد قرار گرفتم و خیلی حمله‌ها در این فضا به من شد مبنی بر اینکه چرا از مسابقه دادن پرهیز کردم و چرا اصلاً به کشور برگشتم یا چرا در آن کشور علیه کشور خودم به زندگی ادامه ندادم.

امینی ادامه داد: اما صحبتی که من همه جا به آن اشاره کردم این بود که اعتقاداتم به من اجازه نداد که با حریف اسرائیلی مسابقه بدهم، حس انسانیت از حس رقابت و مدال طلا در من پیشی گرفت.

این بانوی ورزشکار افزود: اگر باز در مسابقات مقابل حریف اسرائیلی قرار بگیرم، همین انتخاب را خواهم داشت و این هجمه‌ها باعث نمی‌شود که از ورزش دست بردارم، مسابقات پیش روی من اسفندماه در ترکیه برگزار می‌شود که خیلی پرقدرت به تمرینات خود ادامه می‌دهم.

وی تأکید کرد: به این موضوع واقف هستم که بسیج در بحث ورزش و همچنین حمایت کمک زیادی می‌کند و‌ امیدوارم که هم‌نسل‎‌های من با استقامت به ورزش روی بیاورند و به سلامتی خود اهمیت بدهند.

امینی در خاتمه خاطرنشان کرد: تنها کار کوچکی که از دست من در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در مقابل جنایات ضد حقوق بشرانه اسرائیل برمی‌آید، این بود که در این سکوی جهانی از مردم فلسطین دفاع کنم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *