آخرین اخبار
فعال رسانه در گفتگو با «البرزخاتون»:

جامعه بدون حجاب، بازار آزاد حرمسرای عمومی است

فعال رسانه گفت: آمار خشونت‌های جنسی، تجاوز به زنان و کودکان و قتل آنان پس از تجاوز در کشور‌های غربی (که حجاب وجود ندارد) عکس این ادعا را ثابت می‌کنند.
اشتراک گذاری
03 دی 1402
737 بازدید
کد مطلب : 6249

فاطمه خاک‌زاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «البرزخاتون» گفت: بعضی‌ها معتقد هستند با حذف حجاب جامعه اشباع شده و تمایل به جنس مخالف برای مردم (مخصوصاً مردها) از بین می‌رود و جامعه به تعادل و آرامش می‌رسد.

فعال رسانه ادامه داد: آمار خشونت‌های جنسی، تجاوز به زنان و کودکان و قتل آنان پس از تجاوز در کشور‌های غربی (که حجاب وجود ندارد) عکس این ادعا را ثابت می‌کنند.

وی افزود: اگر در جوامع غربی، مردان تا حدودی ظاهراً به نوع پوشش زنان بی‌توجه شده‌اند. در واقع آستانه تحریک‌پذیری آنان بالا رفته است اما از هوس سیر نشده‌اند. به همین دلیل، مردان به ارتباط جنسی با همجنس، حیوانات و حتی‌اشیاء روی آورده‌اند.

خاک‌زاد تصریح کرد: با فرض اینکه جامعه از جاذبه‌های جنس مخالف سیر و اشباع شود. ما با یک جامعه بیمار مواجه خواهیم شد که ازدواجی در آن صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: تمهیدات دین این است که سطح رضایت‌مندی را در یک نقطه خاص نگه دارد، تا کانون خانواده حفظ شود. هرقدر در جامعه زن، دور از دسترس مرد باشد، بنیان خانواده و ازدواج سالم‌تر است.

فعال رسانه ادامه داد: میل جنسی کنترل‌شدنی است اما تمام شدنی نیست. شما چه راه خوبی برای تعطیل کردن غریزه جنسی پیدا کردید؟ کریستن سن تاریخ‌شناسِ اهل دانمارک می‌گوید:«در نقش طاق بستان، فقط چند تن از سه هزار زنی که خسرو (پرهیز) در حرمسرا داشت، دیده می‌شوند. این شهریاران هیچ‌گاه از این میل سیر نمی‌شدند. آن‌ها هرجا زنی را می‌دیدند به خدمت می‌بردند.»

وی افزود: استاد مطهری فرمودند: «در دنیای جدید به برکت تجدد فرنگی، برای مردی که یک صد هزارم خسروپرویز و هارون‌الرشید امکانات داشته باشد، میسر است که به اندازه آن‌ها از جنس زن بهره‌کشی کند.»

فعال رسانه در خاتمه با بیان اینکه جامعه بدون حجاب، بازار آزاد حرمسرای عمومی است، خاطرنشان کرد: ویل دورانت در جوامع غربی به جای تن دادن به سختی‌ها و دردسر‌های تشکیل خانواده، از بازار آزاد حرمسرای عمومی جامعه بهره می‌برند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *