آخرین اخبار
مدرس دانشگاه:

تلاش دشمن برای حذف نقش مادری

مدرس دانشگاه گفت: مادری یکی از مهمترین و شیرین‌ترین نقش‌های بانوان در زندگی است که دشمن آن را ظلم به زن تلقی می‌کند.
اشتراک گذاری
21 دی 1402
65 بازدید
کد مطلب : 7583

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ سمیه آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار سبک زندگی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: مادری یکی از مهمترین نقش‌های بانوان در زندگی است که دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا این نقش را ظلم به زن تلقی کند.

مدرس دانشگاه ادامه داد: در تفکر فمینیستی، فرزندآوری ظلم و مانعی برای پیشرفت زن است، اما امروز ما بانوانی را در کشور داریم که در کنار نقش مادری، حضور فعالی در اجتماع دارند.

وی افزود: بانوان وظیفه خطیر تمدن‌سازی را که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر روی آن تأکید کردند، بر عهده دارند.

آقامحمدی تصریح کرد: امروز بانوان به عنوان قلب خانه محسوب می‌شوند و مقام معظم رهبری در الگوی سوم زن به این مهم توجه ویژه‌ای داشتند.

وی گفت: دشمن از نداشتن بنیان خانواده در غرب متضرر شده و آمار فرزندان بدون پدر و مادر مهر تأییدی بر این ادعاست.

مدرس دانشگاه ادامه داد: اسلام با حجاب و عفاف برای زنان ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل شد، به گونه‌ای که بانوان با حفظ پوشش اسلامی در کنار نقش مادری و همسری در اجتماع حضور یافته و نقش‌آفرینی می‌کنند.

آقامحمدی افزود: اگر آزادی به معنی واقعی در غرب وجود داشت، زنان در این کشور‌ها، گروه گروه به دین اسلام ایمان می‌آورند اما موج اسلام‌هراسی که در کشور‌های اروپایی و استکبار ایجاد شده نشان از تأثیرگذاری دین اسلام دارد و دشمن تلاش کرده جلوی آن را بگیرد.

وی بیان کرد: مادری شیرین‌ترین تجربه زندگی هر زنی است و بانوان در این نقش غرق شده و فداکاری‌هایی را انجام می‌دهند که فقط از خالق هستی امکان‌پذیر است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: دختران نوجوان که امروز در معرض سیل عظیمی از هجمه‌ها از طرف دشمن هستند، باید مراقب باشند که دشمن اعتقادات و عقاید آن‌ها را نگیرد.

آقامحمدی افزود: بالا رفتن سن ازدواج و عدم تمایل جوانان به ازدواج نشان داده که دشمن شبانه‌روز تلاش می‌کند تا نقش خانواده در جامعه کمرنگ شود و جهاد تبیین در عصر کنونی بسیار مهم و رسالت همه آحاد جامعه به ویژه بانوان است.

وی بیان کرد: اگر بانوان در نقش مادری فرزندان خود را آگاه کنند، دشمن کار به جایی نخواهد برد.

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: انتخاب درست مهمترین گزینه در ازدواج است، وقتی زوجین با چشم و گوش باز زندگی خود را آغاز کنند، قطعاً در مسیر زندگی با تفاهم بر مشکلات غلبه می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که دشمن به هدف خود برسد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *