آخرین اخبار
مدرس حوزه:

تربیت نسلِ منتظر مهم‌ترین رسالت بانوان است

مدرس حوزه گفت: در عصری که دشمن درصدد همراه کردن نسل آینده کشور با خود است، مهم‌ترین رسالت بانوان تربیت نسل منتظر است.
اشتراک گذاری
22 دی 1402
54 بازدید
کد مطلب : 7650

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ زهرا هاشمی در گفتگو با «تیتر یک» گفت: تربیت نسل منتظر مهم‌ترین رسالت بانوان در عصر کنونی است زیرا دشمن با جنگ شناختی در تلاش بوده تا نسل آینده کشور را با خود همراه کند.

مدرس حوزه ادامه داد: مادران باید امام دوازدهم را برای بچه‌ها در تربیت خود معرفی کنند و آن‌ها را برای ظهور آماده کنند.

وی افزود: امروز در مدارس وقتی از دانش‌آموزان در مورد امام زمان (عج) می‌پرسیم، بسیاری از آن‌ها شناخت دقیقی از یار دوازدهم ندارند.

هاشمی تصریح کرد: امام زمان (عج) امام زنده و حاضر عصر ماست به تعبیر امام صادق (ع) امام را می‌بینیم اما نمی‌شناسیم، بنابراین باید امام عصر (عج) خود را به نسل منتظر آینده معرفی کنیم.

مدرس حوزه گفت: بیان ویژگی‌های حکومت مهدوی، فرزندان را تشنه ظهور می‌‎کند، وقتی از برقراری حکومت عدل الهی سخن بگوییم همه برای تحقق این مهم لحظه شماری می‌کنند.

وی ادامه داد: در عصری که دشمن تلاش می‌کند که الگوهاش شکست خورده خود را برای جوانان ما برجسته کند، باید امام زمان (عج) را به نسل آینده معرفی کنیم تا جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

هاشمی افزود: گاهی با اقدامات‌مان نه تنها زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم نمی‌کنیم، بلکه ظهور را به تعویق میاندازیم.

مدرس حوزه بیان کرد: امام زمان(عج) در توقیعى به خط مبارک خود بعد از دعا براى دور ماندن شیعیان از ضلالت و فتنه‌ها و درخواست روح یقین و عاقبت به خیرى آن‌ها و تذکر به امورى چند مى‌فرماید: «وَ فِی ابْنَهِ رَسُولِ اللَّهِ (ص) لِی أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ»: فاطمه دختر رسول خدا (ص) براى من اسوه و الگویى نیکوست».

وی تأکید کرد: وقتی امام عصر ما حضرت فاطمه (س) را الگو و اسوه خود معرفی می‌‍‌کند اما نوجوانانان و جوانان ما با بحران هویت روبرو هستند، بنابراین نتیجه می‌گیریم الگو‌های برجسته تاریخ را به نسل آینده منتقل نکردیم.

هاشمی در خاتمه خاطرنشان کرد: کلید حل تمامی مشکلات دنیا در ظهور است و تا زمانی که این مهم محقق نشود، مشکلات دنیوی بسیار زیاد می‌شود و همه این‌ها امتحان الهی است تا بدانیم برای حل تمامی معضلات دنیا باید برای ظهور دعا کنیم تا امر ظهور محقق شود.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *