آخرین اخبار
مسئول بسیج ورزشکاران استان البرز در گفتگو با «البرزخاتون»:

برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در هفته بسیجِ البرز

مسئول بسیج ورزشکاران البرز گفت: مسابقات متنوع ورزشی ویژه بانوان و آقایان در هفته بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
01 آذر 1402
80 بازدید
کد مطلب : 3388

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مصطفی حدادی در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: ما در هفته بسیج برنامه‌های متنوع ورزشی را در نظر گرفتیم که تعدادی از آن‌ها با یاری حوزه‌‎‌ها و پایگاه‌ها، بخشی توسط هیئت‌های ورزشی سپاه و قسمتی با مشارکت ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف از قبیل هیئت‌های ورزشی اداره ورزش شهرداری استان انجام می‌گیرد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان البرز ادامه داد: مسابقاتی همانند فوتسال سالنی، والیبال، جودو، تکواندو، ایرهاکی، پینگ‌پنگ، دارت نیز مد نظر قرار داده‌ایم و برنامه‌های بزرگی مثل پیاده‌روی خانوادگی و کوه‌پیمایی را به صورت متمرکز توسط تربیت بدنی شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در حال انجام شدن است و همین طور همایش موتورسواران و آموزش پرواز با پاراگلایدر برای بسیجیان را شروع خواهیم کرد و‌ امیدواریم این آموزش‌ها تداوم داشته باشند.

وی افزود: این مسابقات برای بانوان و آقایان است و علاوه بر این برنامه اعزام تیم‌های ورزشی شنا، تکواندو و آمادگی جسمانی بانوان به مسابقات کشوری را در هفته گذشته داشتیم و همچنین در هفته آینده خواهیم داشت که طبق تفاهمی که با هیئت آمادگی جسمانی بسیج صورت گرفته که ۱۰ برنامه مربوط به بانوان انجام گیرد.

حدادی تصریح کرد: متولی تجلیل از مدال‌آوران جهانی برعهده اداره ورزش و جوانان استان است که این اداره درصدد برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی می‌باشد.

این مسئول گفت: اداره تربیت بدنی سپاه با ظرفیت خوبی که در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و بسیجیان دارد، رسالتی برای گسترش ورزش سالم در پی گرفته است.

وی ادامه داد:‌ امیدواریم بتوانیم با گسترش هیئت‌های ورزشی بسیج و سپاه بتوانیم در پیش برد اهداف ورزشی در کشور و وزارت ورزش و جوانان کمک کنیم که در این موضوع سپاه با در اختیار قرار داشتن سالن و سوله‌های خود برای برنامه‌های مذکور نقش مهمی دارد.

حدادی افزود: بالای ۶۰ سوله ورزشی داریم که در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قرار دارد و سعی بر این داریم که از کف جامعه و از بین پایگاه‌ها و حوزه‌ها، مساجد و محلات استعداد‌یابی‌های خوبی انجام دهیم که در آینده اقهرمان‌های خوبی نیز پرورش دهیم.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: ورزشِ بانوان روی آینده بچه‌ها تأثیر می‌گذارد و زنان در سال‌های اخیر همانند مردان بر سکوی قهرمانی‌ایستاده‌اند.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *