آخرین اخبار
مدرس دانشگاه:

بانوان در فرهنگ غرب تحقیر می‌شوند

مدرس دانشگاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، گفتمان غرب در مورد زن یک گفتمان حساب شده سیاسی است و سیاست بنیادین را هرزگی و بردگی زن معرفی می‌کنند.
اشتراک گذاری
10 دی 1402
57 بازدید
کد مطلب : 6783

گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مریم زحمت‌کش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، گفتمان غرب در مورد زن یک گفتمان حساب شده سیاسی است و سیاست بنیادین را هرزگی و بردگی زن معرفی می‌کنند.

مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه زن ادامه داد: این فرهنگ غربی در راستای تضعیف جایگاه زن برگرفته از تفکر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است، که سال‌ها دم از آزادی می‌زنند اما خودشان بزرگترین مدعیان حقوق بشر هستند.

وی افزود: بزرگترین ضربه و اهانت به زن این است که از بانوان به عنوان ابزاری برای انتفاع مرد معرفی می‌کنند بنابراین در این تفکر زن باید از جذابیت‌های جنسی برخوردار باشد تا در این سیر خریدار داشته باشد.

زحمت‌کش تصریح کرد: دنیای استکبار سرشار از جاهلیت است زیرا در این تفکر زن موجودی است که تا داشتن زیبایی، خریدار دارد و سپس از این دایره خارج می‌شود.

وی گفت: اسلام بیشترین ارزش و منزلت را برای بانوان باحجاب و عفاف قائل شد زیرا زن در تفکر غرب هویتی ندارد و برای ر‌هایی از بردگی دست به هرکاری می‌زند.

این پژوهشگر ادامه داد: آمار بالای تولد فرزندان بی‌پدر و مادر در استکبار بیانگر همین موضوع و فرهنگ غربی موضوعی شکست خورده است.

زحمت‌کش افزود: بانوان در تفکر غربی تحقیر می‌شوند و اگر آزادی بیان به معنای واقعی وجود داشت، زنان غربی به دین اسلام نیز لبیک می‌گفتند.

وی تأکید کرد: در فرهنگ فاسد غرب به زن میدان نمی‌دهند که استعداد‌هایش شکوفا شود و همه چیز به جاذبه‌های فیزکی او منتهی می‌شود اما بانوان مسلمان با الگوگیری از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) صدایشان به دنیا رسیده و باعث هراس استکبار شدند.

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان مسلمان با حفظ حجاب و عفاف خود قله‌های علم، دانش، ورزش، خانواده را فتح کردند و متناسب با استعداد‌هایشان در جامعه حضور یافته و نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *