آخرین اخبار
رئیس بسیج جامعه زنان البرز:

بانوان در شور انتخاباتی رسالت سنگینی دارند

رئیس بسیج جامعه زنان البرز گفت: زنان در شور انتخاباتی با توجه به نقش مادری و همسری وظیفه بسیار مهمی دارند.
اشتراک گذاری
10 اسفند 1402
69 بازدید
کد مطلب : 11331

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ نجمه چگینی گفت: زنان در شور انتخاباتی با توجه به نقش مادری و همسری وظیفه بسیار مهمی دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز ادامه داد: زنان در طول تاریخ در تمامی عرصه‌ها حضور فعالی داشتند و انقلاب نیز حضور زنان را در اجتماع تثبیت کرد.

وی افزود: انتخابات مظهر قدرت، مردم‌سالاری دینی و اقتدار کشور است و حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه ملی و دینی است.

چگینی تصریح کرد: وقتی در انتخابات شرکت و نماینده اصلح را انتخاب می‌کنیم، زمینه پیشرفت کشور را فراهم شده و خشم دشمنان نظام نیز نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، حق اعتراض ندارند، زیرا دیگران برای آن‌ها تصمیم گرفتند و آن‌ها باید خوب و بد بودن نماینده مجلس را بپذیرند.

این مسئول افزود: بانوان باید در عرصه انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری نقش‌آفرین باشند و در روز جمعه ۱۱ اسفند با سیاست‌های زنانگی تمامی اهل خانه، ‌فامیل و اقوام را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

چگینی بیان کرد: روز جمعه ۱۱ اسفند نقش مادربزرگ‌ها در انتخابات نیز برجسته است و باید با دورهمی‌ها، به صورت خانوادگی در پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی گفت: انتخابات مظهر وحدت و همدلی است، مشکلاتی در کشور وجود دارد و کلید حل آن نیز شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای سکانداری مجلس است.

این مسئول بیان کرد: دستاورد‌های انقلاب در طول این ۴۵ سال مشهود بوده و جوانان باید کتاب صعود چهل ساله را بخوانند تا با بخشی از این پیشرفت‌ها آشنا شوند.

چگینی گفت: مادر باید روز جمعه به گونه‌ای در خانه رفتار کند تا همه اهل خانه متوجه اهمیت این روز و حضور در انتخابات باشند و خودشان برای شرکت پیش‌قدم شوند.

وی تأکید کرد: مردم در طول تاریخ همیشه در بزنگاه‌ها پای نظام و انقلاب بودند و ۱۱ اسفندماه قطعاً روز تاریخی ملت ایران خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان البرز در پایان اظهار داشت: از تمامی ملت ایران دعوت می‌کنم که در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و بانوان نیز باید این شور انتخاباتی را در خانه ایجاد کرده و فردا این شور در صحنه به اجرا درآید و هر خانه یک ستاد انتخاباتی باشد.

منبع: تیتر یک

انتهای حبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *