آخرین اخبار
فرمانده سپاه البرز :

بانوان در انتخابات نقش‌آفرین هستند

فرمانده سپاه البرز گفت: نیمی از جمعیتی که در اتفاق مشارکت می‌کنند، خانم‌ها هستند و بانوانی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند معمولاً حضورشان پررنگ‌تر از آقایان می‌باشد.
اشتراک گذاری
16 دی 1402
61 بازدید
کد مطلب : 7264

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ سردار علیرضا حیدرنیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم و شاید یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های اقتدار هر نظام و کشوری حضور حداکثری مردم و ملت آن کشور در انتخابات است.

فرمانده سپاه البرز ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران طی این ۴ دهه که از عمر با برکتش می‌گذرد، انتخابات پرشوری را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: انتخابات مجلس مظهر مردم سالاری دینی است که خود مردم حضور دارند و نمایندگان خود را برای اداره کشور انتخاب می‌کنند، شاید ما از معدود کشور‌هایی باشیم که همه اداره و شیوه حکمرانی کل کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم با انتخابات مردم صورت می‌گیرد.

حیدرنیا تصریح کرد: نیمی از جمعیتی که در اتفاق مشارکت می‌کنند، خانم‌ها هستند و بانوانی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند معمولاً حضورشان پررنگ‌تر از آقایان می‌باشد و درخواست ما از این مادران، دختران، همسران سرزمین‌مان مخصوصاً استان البرز که از همین حالا آماده برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری است، را داشته باشند.

فرمانده سپاه البرز گفت: اهمیت حضور زنان به قدری است که مقام معظم رهبری، یک جلسه را مختص بانوان برگزار کردند و به صورت مشروح و واضح تدابیر حکیمانه‌ای در خصوص نقش زن، جایگاه بانوان در خانواده و حتی در اداره کشور و حوزه‎‌های وزارت به این موضوعات پرداختند.

وی ادامه داد: زنان به واسطه اینکه در بطن جامعه حضور دارند می‌توانند، همسران، فرزندان و حتی اقوام خود را برای مشارکت حداکثری در این رأی‌گیری تشویق و ترغیب کنند.

حیدرنیا در خاتمه با بیان اینکه جایگاه زن در سایر موضوعات رفیع و بلند است، خاطرنشان کرد: تمامی فرهیختگان، دانشمندان، اساتید، بزرگان و علما از دامان یک زن به آن جایگاه دست پیدا کرده‌اند و همه ما مدیون مادران و همسران خوب و زحمت‌کش خود هستیم که دلسوزانه و همدلانه کمک می‌کنند، خصوصاً ما که در سپاه و بسیج با مشغله‌های زیادی رو به رو هستیم، از همه همسران و مادران صمیمانه سپاسگزاریم، خواهران بسیجی که برای اقتدار و بزرگی نام نظام و انقلاب زحمت می‌کشند به سهم خود قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *