آخرین اخبار
رئیس حوزه علمیه کوثر فردیس:

بانوان خانواده را به حضور در انتخابات جهت دهند

رئیس حوزه علمیه کوثر فردیس گفت: بانوان می‌توانند علاوه بر خانواده خود، اطرافیان را هم با عدله‌های عقلی قانع به شرکت در انتخابات کنند.
اشتراک گذاری
09 اسفند 1402
59 بازدید
کد مطلب : 11261

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ حوری رضازاده  گفت: در اهمیت مجلس همین نکته کفایت می‌کند که بنیان‌گذار انقلاب مجلس را در رأس همه امور دانستند و شرکت در انتخابات در این زمانه بسیار ضروری است چرا که امنیت کشور ما در گرو شرکت حداکثری در انتخابات است.

رئیس حوزه علمیه کوثر فردیس ادامه داد: آرای یکایک ما می‌تواند سیلی محکمی باشد که گزینه‌های روی میز دشمنان را با خود ببرد و آن‌ها را ناامید کند.

وی افزود: شهدا جان خود را دادند تا ما به این امنیت برسیم و باید برای پاسداشت خون شهدا و شادی دل امام زمان (عج) و نه به خواسته‌ها و آمال دشمنان، ۱۱ اسفند در شعب رأی حضور حداکثری داشته باشیم و امنیت کشور را بدین وسیله با کمک یکدیگر تأمین کنیم و اجازه ندهیم که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

رضازاده تصریح کرد: از مردم ایران درخواست دارم که در امر مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات که ثمره آن به خود ما باز می‌گردد، به‌امید خدا سهمی داشته باشند و ملت بزرگوار ما در این سیل عظیم نقش‌آفرینی کنند.

این مسئول گفت: در مورد نقش بانوان در انتخابات، به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره می‌کنم که به نقش حماسی بانوان اشاره کردند و بحث الگوی سوم زن را مطرح کردند که سنگر خانه را باید حفظ و در جامعه سنگرسازی کنند.

وی ادامه داد: بانوان می‌توانند علاوه بر اینکه خانواده خود را در مشارکت جهت دهند، اطرافیان را هم با عدله‌های عقلی که ارائه می‌کنند و عواطف قانع به شرکت در انتخابات کنند.

رضازاده در پایان اظهار داشت: همان طور که در اول انقلاب بانوان پیشرو بودند، قطعاً در این انتخابات هم بانوان پیشرو خواهند بود و ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق رأی مشت محکمی بر دهان مستکبران می‌زنند و نماینده اصلح را با رأی حداکثری برای مجلس انتخاب می‌کنند.

منبع: تیتر یک

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *