آخرین اخبار
یادداشت:

انتخابات مؤلفه حکومت مهدوی

انسیه تنوره، مدرس دانشگاه در یادداشتی نوشت: انتخابات یکی از مؤلفه‌های مهم حکومت مهدوی است که زمینه پیشرفت نظام و برقراری عدالت را در جامعه ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری
06 اسفند 1402
67 بازدید
کد مطلب : 10992

گروه بانو چه خبر پایگاه خبری «البرزخاتون»؛ انسیه تنوره، مدرس دانشگاه طی یادداشتی اختصاصی نوشت: حقیقتاً همه مردم جهان باید به این درک و شعور جمعی برسند که هیچ‌کدام از مکاتب بشری توانایی نجات‌بخشی انسان‌ها از بند ظلم و ستم را ندارند.

در جهان غرب جهالت‌های مدرن از مکاتبی چون اومانیسم و لیبرالیسم سر برآورده‌اند و گویی سازمان‌های بین‌المللی هم در حال تجربه بردگی‌های نوینی از نوع استعمار و استکباری است که به راحتی پا روی حق مظلوم می‌گذارند و با ظالم هم‌صدا شده‌اند.

در چنین فضایی در جهان، کشور‌های بیداردلی چون ایران پیدا می‌شوند که به اقتدای مولا و ارباب خود امام حسین (ع) فریاد «هیهات من الذله» را سر می‌دهند و از مظلومان جهان دفاع می‌کنند، چراکه انقلاب خود را مقدمه‌ای برای ظهور می‌دانند و در این راه از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

یکی از کار‌هایی که می‌تواند در مسیر زمینه‌سازی ظهور قرار گیرد این است که ما این انقلاب که با خون شهیدان آبیاری شده و حامل آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است را به سلامت به مقصد برسانیم.

راه به سلامت رسیدن به مقصد هم چیزی نیست جز اینکه در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و آگاهانه داشته باشیم و بدانیم هر قدم ما می‌تواند موجب استحکام و قوت بخشیدن به این نظام برخواسته از انتخاب مردم شود.

یکی از این راه‌ها و عرصه‌ها، مشارکت مردم در انتخابات است که می‌تواند آینده روشنی را برای کشور رقم بزند و هر چقدر مشارکت بیشتر باشد به همان میزان انسجام ملی قوت پیدا می‌کند و این قوت، قدرت ملی را دربردارد و این قدرت ملی می‌تواند تحریم‌ها را بشکند و دشمنان اسلام را در موضع عقب‌نشینی قرار دهد.

در طول تاریخ همیشه دشمنان اسلام درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم بوده‌اند و با تفرقه‌افکنی و شایعه‌پراکنی، سعی در تضعیف روحیه جبهه حق را داشته‌اند، اما همواره مسلمانان با توکل بر خدا و اطاعت از امام خود توانسته‌اند از این برهه‌ها عبور کنند.

در این زمان نیز مردم به پیروی و تبعیت از رهبر انقلابی خود همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود‌ ایستاده‌اند و از صحنه‌های مهم و حساس چون انتخابات غافل نبوده‌اند و حاضر هستند برای تداوم و پیوست این انقلاب به تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حکومت مهدوی، رأی‌های برگرفته از آگاهی را روانه صندوق‌های تصمیم‌ساز کنند تا بتوانند قدمی در آبادی و پیشرفت کشور داشته باشند و از آن مهمتر رضایت امام زمان (عج) را در این راه به دست آورند و‌ امید و قوتی برای پشتیبانی از جبهه‌های حق در سرتاسر جهان خصوصاً مردم مظلوم غزه باشند.

قابل ذکر است که شهیدان از جان خود گذشتند تا ما در امنیت کامل زندگی کنیم و بتوانیم هرچه محکم‌تر در راه تدوام و امنیت این کشور حرکت کنیم، این رأی ما در برابر جان‌هایی که فدا شدند تا ما با عزت بمانیم و زندگی کنیم، قابلی ندارد.

منبع:  تیتر یک

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *