آخرین اخبار
کارشناس سلامت در گفتگو با «البرزخاتون» مطرح کرد:

افزایش سیستم ایمنی بانوان با ورزش منظم

کارشناس سلامت گفت: بانوانی که مرتب ورزش کنند ضمن داشتن بدنی سالم، پوستی جوان و شاداب خواهند شد و به نظر من بهترین جراحی زیبایی برای هر فردی داشتن ورزش روتین و مناسب است.
اشتراک گذاری
04 آبان 1402
75 بازدید
کد مطلب : 765

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ مهدیه شاکری در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: بانوان به سلامت تغذیه و فعالیت بدنی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کارشناس سلامت ادامه داد: مادر سالم می‌تواند خانواده‌ای سالم را مدریت و کنترل کند.

وی افزود: متأسفانه برخی از بانوان تصور می‌کنند که فعالیت‌های خانه نوعی ورزش است، در صورتی که در واقعیت این امور زنان را خسته می‌کند.

شاکری تصریح کرد: ورزش فعالیتی است که باعث ایجاد نشاط و شادی در روحیه شود، بانوان برای داشتن بدنی سالم باید حتماً به ورزش خود اهمیت دهند و این فرهنگ را در خانه نهادینه کنند.

این کارشناس گفت: بانوان و دخترانی که عادت ماهانه نانظمی دارند با ورزش مرتب و پیوسته بخش قابل توجهی از این مشکل برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه ورزش از سبد خانوار حذف شده، اما کاهش سن ابتلا به‌ییماری‌های زمینه‌ای و انواع مختلف سرطان نشان می‌دهد که باید به ورزش اهمیت دهیم.

شاکری افزود: پیاده‌روی تند روزی نیم ساعت هزینه‌ای ندارد و می‌تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

این کارشناس تأکید کرد: امروز بانوانی بسیاری به مراکز بهداشت مراجعه می‌کنند که از کوفتکی و خستگی مبرم گلایه دارند، ورزش می‌تواند این کوفتگی و خستگی را درمان کند.

وی گفت: حتماً در پایان هفته با خانواده به کوه یا پیاده‌روی دسته جمعی بروید و فرهنگ ورزش کردن را در نهاد خانواده گسترش دهید.

شاکری در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوانی که مرتب ورزش کنند ضمن داشتن بدنی سالم، پوستی جوان و شاداب خواهند شد و به نظر من بهترین جراحی زیبایی برای هر فردی داشتن ورزش روتین و مناسب است.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *