آخرین اخبار
سخنگوی شورای کرج در گفتگو با «البرزخاتون»:

اساتید کاتالیزور تفکر بسیجی در جامعه هستند

سخنگوی شورای کرج گفت: موتور پیشران و محرک ارتقای تفکر بسیجی در جامعه، نخبگان جامعه می‌باشند و یکی از اقشار بسیج که می‌تواند کاتالیزور این تفکر بسیجی در جامعه باشد، بسیج اساتید است.
اشتراک گذاری
01 آذر 1402
61 بازدید
کد مطلب : 3381

به گزارش گروه بانو چه خبر «البرزخاتون»؛ عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار «البرزخاتون» گفت: موتور پیشران و محرک ارتقاء تفکر بسیجی در جامعه، نخبگان جامعه می‌باشند و یکی از اقشار بسیج که می‌تواند کاتالیزور این تفکر بسیجی در جامعه باشد، جامعه نخبگان یعنی بسیج اساتید است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در دانشگاه‌ها متأسفانه مکاتب غربی در محتوا‌های آموزشی تسری دارد که نقش اساتید بسیجی جهت اشاعه فرهنگ انقلابی و ترویج آرمان‌های امام و انقلاب در قشر بسیار مؤثر دانشجو که به فرموده شهید بهشتی؛ دانشجو مؤذن جامعه است و اگر دانشجو نمازش غذا شود وای بر آن جامعه.

وی افزود: از این جهت اگر روی موضوع بسیج اساتید هر چقدر توجه و سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهیم، بسیج دانشجویی قشر بسیار مهم و اساسی است، همان‌طور که در طول این سال‌ها نشان داده، موتور محرک و پیشران بسیج بوده است.

ایزدیار تصریح کرد: همایش ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید سراسر کشور از جمله استان البرز همزمان با هفته بسیج اقدام بسیار مفیدی در استان بود، ‌امید واریم شاهد برگزاری برنامه‌هایی از این دست بیشتر باشیم و بتوانیم جذب حداکثری در حوزه اساتید بسیجی در سطح دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه خوارزمی و آزاد که دو دانشگاه شاخص استان هستند، داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: روند رو به رشد خوبی را در جذب اساتید نداشتیم و می‌توانیم با برنامه‌های بیشتر این روند اساتید را در دستور کار داشته باشیم.

وی بیان کرد: فرهنگ و تفکر بسجی نسل آینده کشور به ویژه نوجوانان و جوانان را در مقابل هجمه‌های دشمن بیمه می‌کند و رسالت اساتید بسیجی در دانشگاه سنگین است.

ایزدیار ادامه داد: مقام معظم رهبری اساتید دانشگاه را فرماندهان جنگ نرم معرفی کردند، بنابراین باید با سلاح جهاد تبیین به مقابله با جنگ شناختی دشمن بروند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: هفته بسیج را خدمت تمامی ملت ایران به ویژه بسیجیان و پاسداران، جانبازان و ایثارگران تبریک می‌گویم.

الهه ملاحسینی _ البرزخاتون

انتهای خبر/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *